gnucash

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 9 Cze 2002, 02:21:54 CEST

On Sun, Jun 09, 2002 at 01:10:10AM +0200, Łukasz J. Mozer wrote:
> Witaj Filip,

> Zbudował się. Wydaje mi się że wina w gdk-pixbuf cośtam (sorry,
> wybaczcie, padam na pysio i nie myślę po zlocie:)).

O, to tu jest jedna rzecz do sprawdzenia - bo jakiś czas temu
podzieliłem gdk-pixbuf na część gtk+ oraz fragment wymagajacy gnome
(czyli teraz jest gdk-pixbuf i gdk-pixbuf-devel oraz gdk-pixbuf-gnome
i gdk-pixbuf-gnome-devel). Być może do zbudowania gnucasha potrzebne
jest gdk-pixbuf-gnome-devel, ale tego nie ma w BR ani na builderach?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/