gnucash

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Nie, 9 Cze 2002, 03:14:44 CEST

Witaj Jakub,
Dnia 9 czerwca 2002, o 02:21 napisałeś:

> O, to tu jest jedna rzecz do sprawdzenia - bo jakiś czas temu
> podzieliłem gdk-pixbuf na część gtk+ oraz fragment wymagajacy gnome
> (czyli teraz jest gdk-pixbuf i gdk-pixbuf-devel oraz gdk-pixbuf-gnome
> i gdk-pixbuf-gnome-devel). Być może do zbudowania gnucasha potrzebne
> jest gdk-pixbuf-gnome-devel, ale tego nie ma w BR ani na builderach?

Dodałem  to  do  breq  zanim  zobaczyłem  tego maila. Przyznaje się że
trochę  posunięcie to było spowodowane naszym (moim i djrzulfa) stanem
;)  I  mówię  poszło.  Buduje  się, chodzi, zbudowane jeszcze na mojej
workstacji, też bez problemów. więc fajnie by było gdyby poszło to jak
najszybciej na buildery i na testy, bo w takim wypadku mamy rozwiązany
koszmar  kloczka  z kilku ostatnich tygodni :) (HA! Czekamy na kolejne
oklaski :P)

Dobra, dj się wyspał więc idziemy dalej rozwiązywać krytyczne
problemy.

Branoc.
--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]