dokumentacja

gausus@intersec.pl gausus w intersec.pl
Pon, 10 Cze 2002, 16:28:37 CEST

Witam

Zabieram sie wlasnie za katalogowanie i gormadzenie dokumentacji do PLD.
W ciagu paru dni (musze to uscislic z kloczkiem) polpenie jakis enginew
w php + sql. Tymczzasem mam mala prosbe. Wiele osob robilo rozne cuda z
pld ( typu instalowanie na dizwnych maszynach czy moje sobotnie boje z
pld na laptopie). Jezeli ktos bedzie mial chwile i napisze chocby strone
np. "Moje przytgody z instalacja pld dla ppc na g4" to bede bardzo
wdzieczny.

Pozdrawiam
mjb
PS: oczywiscie mile widziani chetni do pomocy