dokumentacja

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 10 Cze 2002, 18:27:18 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 04:28:37PM +0200, gausus w intersec.pl wrote:
> Witam
>
> Zabieram sie wlasnie za katalogowanie i gormadzenie dokumentacji do PLD.
> W ciagu paru dni (musze to uscislic z kloczkiem) polpenie jakis enginew
> w php + sql.

A to docbook już jest zły? Ja rozumiem, że niektórzy tu mają różne
fobie, ale robienie jakiegoś php-nie-wiadomo-czego zamiast docbooka,
który jest:

  a) standardowy
  b) standardowy
  c) standardowy
  d) co wynika a a), b) oraz c) łatwo rendrowany do różnych formatów
     w tym papierowych książek
  e) istnieje już w nim spory kawałek dokumentacji

więc tworzenie nowych bytów w tej sytuacji jest IMHO chore.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h