Ostatni tydzień przed 1.0

Pon, 10 Cze 2002, 19:02:28 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, Blues wrote:

> tri... zwei... jeden....

> Z moich rzeczy, które wypunktowałem jakiś czas temu nic już nie zostało.
> Pojawił się nowy imap. I z nim trzeba przebudować wszystko co zależne. Już
> pierwsza rzecz wyszła - php.

php ciut nowsze jest w test. Umówmy się że przy przenoszeniu za kawałek
nie przeniosę tego. W między czasie pojawi się w test nowy imap. Jęzlie
bedzie on w porżaku to ostatecznei powinien dostać rel 9. O ile zdąży to
do drugiego przerzucania z test to przekompilowany php pójdzie w trzecim
rzucie.
Bez tego na razie testowanie php nie jest miarodajne. Jak pojawi się
włąsciwy zasób w /test to dam sygnał do rozpoczęcia testowania.

> Tutaj warto się zastanowić czy nie wrzucić
> php-4.2, który leży już trochę w test. U mnie działa bardzo ładnie. Wiele
> rzeczy w nim działa znacznie lepiej. Jedyne co jeszcze chyba zostało to
> session_mm, o którym qboosh mówił, czyli chyba jednak wrzucenie tego
> statycznie... Ale i tak IMHO jest to nawet w obecnej postaci _znacznie_
> lepszy pakiet niż poprzednia wersja...

Używam php ale za mało. Kilka głosów (~trzy) osób które użyły tego w nieco
barziej wymagajacych warunkach powinny wystarczyć do podjęcia decyzji
która wersja powinna wejść do 1.0.
Raczej wteż wolałbym 4.2.x ale to nie wprost tylko odemnie zależy :)

> No to jest jeden ode mnie. Z 8 maszyn (chyba).

Czyli juz użyłeś tego co leży w test .. OK. Kto jeszcze ?

> taaa.... tylko kto ma tą kartkę :))

Ja. Troche sie wygniotła mi w kieszeni ale dojechałą do 3miasta :)