Ostatni tydzień przed 1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 10 Cze 2002, 19:02:20 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zaczeło się i postaram się to realizować możliwie blisko tego
> scenariusza jaki był nakrreślony na spotjkaniu w Warszawie.

tri... zwei... jeden....

> Widać że kilka drobnych odstępst od pierwotnego scenariusza już będzie.
> Przykładowo wyszły nowe sec poprawki i jezeli jeszcze jakoweś się pokarzą
> to mają one *bezwzględny* priorytet.

Z moich rzeczy, które wypunktowałem jakiś czas temu nic już nie zostało.
Pojawił się nowy imap. I z nim trzeba przebudować wszystko co zależne. Już
pierwsza rzecz wyszła - php. Tutaj warto się zastanowić czy nie wrzucić
php-4.2, który leży już trochę w test. U mnie działa bardzo ładnie. Wiele
rzeczy w nim działa znacznie lepiej. Jedyne co jeszcze chyba zostało to
session_mm, o którym qboosh mówił, czyli chyba jednak wrzucenie tego
statycznie... Ale i tak IMHO jest to nawet w obecnej postaci _znacznie_
lepszy pakiet niż poprzednia wersja...

> Cześć rzeczy z pierwotnie wypunktowanych już została poprawiona. Częśc już
> nawwet czeka w /test mna przeniesienie.
> Za kilka godzin będzie pierwsza paczka rzczy przenoszonych z /test. Przy
> tym najbliższym przenoszeniu wstrzymana będzie samba. Poczeka ona do
> momentu tradycynych trzech wiarygodnych sygnałów że jest to zasób
> użyteczny i że jego przeniesienie nie wprowadzi dodatklowego zamieszania.

No to jest jeden ode mnie. Z 8 maszyn (chyba).

> Kolejna sprawa to jest jeszcze poprawianie instalatora.
> Przeglądając instalację PLD u Macina na maszynce sokrata razem z blusen
> wychwciliśmy troche drobnych niekonsekwendji czy błędów w sformułaowaniach
> w opisach przy instalacji.

taaa.... tylko kto ma tą kartkę :))

> Prosiłbym o *ostre* sygnalizowanie wszelkich takich potknięć w raz
> propozycjami poprawek na pld-installer w . Wprowadzenie tych poprawk nie
> wpłynie w żaden sposób na stabilność a poprawi odbiór tego co
> ostatecznie pojawi się w 1.0. Tego typu poprawki mają wysoki priorytet.

ano.

> Co do poprawek home_etc to te które coś zakłucają powinny być
> zakomentowane w %prep.

To jest pieśń przyszłości.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...