Re: Ostatni tydzień przed 1.0

Pon, 10 Cze 2002, 19:21:46 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]
> No nie wiem Tomku ... ja bym chcial np wiedziec jak TO POTEM ( po
> wydaniu 1.0) otagujesz, tak, bym zawsze mogl zassac te dobre zrodla z repo i
> przebudowac ... :)

Metoda tagowania bedzie prosta i wykonam to w końcu tygonia tuż pzred
wyjadem.
Zbiorę nazwy wszystkich src.rpm-ów z SRPMS i w czystym drzewku zapuszcze
po wszystkich tych pakietach zaciagnięcie ze STABLE builderem. Po tym
dociagnięte pliki dostają odpowienia etykietę która w razie portrzeby
będzie mogła byc zmieniona na branch przy dalszym konserwowaniu 1.0.
Nad nazwą etykiety sie nie zastanawiałem ale to jest rzecz drugorzędna :)