Re: prośba do władających cvs

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pon, 10 Cze 2002, 21:07:44 CEST

Witaj Radosław,
Dnia 10 czerwca 2002, o 19:30 napisałeś:

> Czy ktoś może mi powiedzieć co ja tak usilnie ciągne z
153.19.40.200 (->> pz152.wroclaw.sdi.tpnet.pl). Chciałem sobie
> zrobić nowe jajko (2.2.21), więc przerobiłem speca i zapuściłem
> builder kernel.spec. Myślałem, że źródła zaciągnie z ftp.kernel.org
> (tak podałem w specu), ale nie. Zamiast tego od kilkunastu minut lecą
> do mnie pakiety z cvsu. O już koniec. Szkoda.

Bo ./builder domyślnie próbuje ssać z cvs'a z SOURCES/ pliki, jak ich
tam nie nie znajdzie to dopiero z orginalnych urli. Aby nie ssać z
cvs'a należy dodać:

        -nc, --no-cvs   - don't download from CVS, if source URL is given,

P.
--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]