błąd przy budowie dystrybucyjnego jaja

Radosław Kintzi rakin w tenbit.pl
Wto, 11 Cze 2002, 01:34:58 CEST

Witam,

Ostatnio próbuje swoich sił przy kompilacji linuxowego jądra.
Teraz jestem na etapie nakładania nowej łaty na to, co mamy w PLD.
W skrócie chodzi o podmianę podsystemu capi4linux, na to co jest
w cvs.isdn4linux.de (to co jest w serii 2.2.x nie wspiera multilinka).
Łate już przygotowałem, dodałem do speca w odpowiednich miejscach
Patch45: %{name}-capi.patch oraz %patch45 -p1 i zapuściłem
$ builder kernel.spec na moim prywatnym builderze. Wynik jest taki:

Patch #26 (kernel-sysctl-ipv6.patch):
Patch #27 (kernel-udf.patch):
Patch #28 (raid-2.2.20-A0.patch.bz2):
Patch #29 (ide.2.2.21.01152002-Ole.patch.gz):
2 out of 12 hunks FAILED -- saving rejects to file
drivers/block/genhd.c.rej
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.14040 (%prep)

RPM build errors:
    Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.14040 (%prep)
    Error: package build failed.

Dla pewności sprawdziłem na oryginalnym specu: jest tak samo.
Czy ja może o czymś nie wiem odnośnie budowy pakietów z jądrem?
Czy mogę wrzucić poprawionego speca i łatę do cvs i liczyć na
przetestowanie na prawdziwych builderach (ew. podesłać to komuś)?

Pozdrawiam,
Radek

--
mailto:radzio w pld.org.pl