dokumentacja

Pon, 10 Cze 2002, 21:19:30 CEST

On 10 Jun 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> ... których mądrzy ludzie "popełnili" już dziesiątki przed tobą
> do przeróżnych zastosowań i pewnie dałoby się istniejące rzeczy
> nagiąć do tego co ci chodzi po głowie. To raz.

Pokaż to.

> Dwa to że php + sql ma się tak naprawdę do doców jak pięść do oka.
> Do tego wymyślono już inne narzędzia o których wspomniał już Michał Moskal.

Nie uwzględnia to trzymanai spójności dokumentacji tzrymanej w kilku
wersjach jzykowych.

> Trzy: To co chciałbyś zrobić to (jak mniemam) kolejna strona www po prostu.

Nie. Mowa jest o adaptacji tego co już jest zrobione pzrez osoby z którymi
mam nadzieję w najbliższym czais pogadać.

[..]
> Cztery: Pojawiasz się znienacka, ogłaszasz nagle że chcesz robić doce.

Znienacka kilka dni temu zobaczyłem kawałek czegoś innego co działą i co
wymagałoby tylko niewielkich adaptaqcji.

> Sprawdziłeś jaki jest stan obecny w temacie którym chcesz się zająć?

Sprawdziłem.

> Sprawdziłeś czy ktoś tego już nie robi?

Sprawziłem. Zrobił coś bardzo podobnego.

> Próbowałeś nawiązać kontakt z ludźmi którzy się tą działką zajmują?

Jeszcze nie. Blues jest tu pośrednikiem.