dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 10 Cze 2002, 21:30:07 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Nie uwzględnia to trzymanai spójności dokumentacji tzrymanej w kilku
> wersjach jzykowych.

Po prostu osobne dokumenty. I tak musi to człowiek robić.
A jak wyobrażasz sobie narzędzie które to robi automatycznie?

> Nie. Mowa jest o adaptacji tego co już jest zrobione pzrez osoby z którymi
> mam nadzieję w najbliższym czais pogadać.

Czyli jednak rzeźbienie od początku skryptów odpada.
Dobre przynajmniej to

> [..]
>
> Znienacka kilka dni temu zobaczyłem kawałek czegoś innego co działą i co
> wymagałoby tylko niewielkich adaptaqcji.

Czekaj, czekaj, z kim ja wogóle rozmawiam?
Tomku masz drugie wcielenie? Bo ja odpowiadałem na maila od gausus w intersec.pl

> Sprawdziłem.

> Sprawziłem. Zrobił coś bardzo podobnego.

Podobnego do czego?

> Jeszcze nie. Blues jest tu pośrednikiem.

Miałem na myśli PLD-Guide a nie to rozwiązanie które znalazłeś.
Dlaczego ten gausus w intersec.pl nie nawiązał z nami, ludzmi od PLD-Guide
kontaktu? Dlaczego Tomek podpuszczasz człowieka żeby wyskakiwał znienacka
z jakimiś pomysłami, a potem jeszcze odpowiadasz zamiast niego?

Tak wogóle co to jest za rozwiązanie?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)