Ostatni tydzień przed 1.0

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 11 Cze 2002, 00:38:59 CEST

In article <Pine.LNX.4.44L.0206101812250.5880-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> O ile pojawiłyby się propozycje konkretynych innych zasobów jakie miałyby
> wejść do 1.0 a które nie mieściłyby się w powyższych klasach przypadków to
> sprawa tychże jest do pewnego stopnia otwarta ale proszę o zgłaszanie tego
> z choć krótkim uzasadnieniem/zapewnineiemiem że jest to rzecz wytestowana
> na pewnym minimalnym poziomie (sygnał powinien byś poparty przez std. trzy
> niezależne źródła zę sie to nadaje).

- mrtg-2.9.18-2 - poprawione /etc/cron.d/mrtg
- postifx 1.1.11 - sama wersja 1.1.11 jako taka działa, paczki RPM/PLD
  niestety nie sprawdzałem stąd może najpierw do /test, ew. sobie darować. :)

Miałem poruszyć to na zlocie, ale w końcu wszyscy zajeli się pizzą, jak
ma wyglądać sprawa upgradów, po wypuszczeniu pld-1.0. Czy będzie drzewko
pld-1.0-updates, tak jak to ma miejsce np. w przypadku RedHata?
Chodzi, o to, że takie pakiety musiałby być budowane cały czas w tym
samym środowisku?

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*