Re: Ostatni tydzień przed 1.0

Wto, 11 Cze 2002, 01:19:30 CEST

On Tue, 11 Jun 2002, Lukasz Trabinski wrote:

> - mrtg-2.9.18-2 - poprawione /etc/cron.d/mrtg

Już jest na ftp.

> - postifx 1.1.11 - sama wersja 1.1.11 jako taka działa, paczki RPM/PLD
>   niestety nie sprawdzałem stąd może najpierw do /test, ew. sobie darować. :)

No to niech ktoś to zrobi, żeby można było posłać do test :)

> Miałem poruszyć to na zlocie, ale w końcu wszyscy zajeli się pizzą, jak
> ma wyglądać sprawa upgradów, po wypuszczeniu pld-1.0. Czy będzie drzewko
> pld-1.0-updates, tak jak to ma miejsce np. w przypadku RedHata?
> Chodzi, o to, że takie pakiety musiałby być budowane cały czas w tym
> samym środowisku?

Buildery pod kolejną wersję zostana skopiowane z obecnych. Po za może axp
(ze względu na brak miejsca an dyskach .. chyba że ktoś będzie chciał to
pzrejać ? mzoę ktoś z CS ?) po tym bendą na pewno dalej dostępne buildery
dla 1.0.

Zapewne posyłanie konserwowanie 1.0 w stopniu nie większym niż
aktualziowanie sec błędów będzie możliwe dalej w ramach tego co robię.
Wszystko co wyskakiwać będzie ponad to osobiście przstanie mnie
interesować bo to już bvędzie wpadać do przyszłego Ac czyli że jeżeli
znalazłaby się osoba chętna pracować nad 1.0.1 i miałaby ona wsparcie w
kilku innych osobach to udosrepnienie tego po pewnym podszkoleniu osoby
która byłaby wprost za to odpowiedzialna jest jak najbardziej wykonalne.

pld-1.0-updates nie będzie bo już obecna hierarchia od dłuzeszego czasu ma
katalog /dist/ra/<arch>/PLD/updates i to jest miejce na poprawione
pakiety.