dokumentacja

gausus@intersec.pl gausus w intersec.pl
Wto, 11 Cze 2002, 12:57:32 CEST

Witam

To fajnie - tym mniej pracy mnei czeka -
Chce wyjasnic ze zalezy mi tylko na zebraniu jak najwiekszej liczby
dokumentow nt. pld . To co sie   z nimi potem stanie nie ma znaczenia.
ozna z nich robic pdf'y, docbook'a czy nawet msworda :)
Wazne zebty bylo co konwertowac...

> ... kt?rych m?drzy ludzie "pope?nili" ju? dziesi?tki przed tob?
> do przer??nych zastosowa? i pewnie da?oby si? istniej?ce rzeczy
> nagi?? do tego co ci chodzi po g?owie. To raz.

j.w. Ja nie chce robic wszystkiego od nowa ale zebrac i usystematyzowac
to co jest. Btw. to wiele rzeczy nie jest opisanych np. nie ma nigdzie
opisu jak instalowac pld na paltopie przez pcmcia (a wymaga to sporej
gimnastyki)...

> Dwa to ?e php + sql ma si? tak naprawd? do doc?w jak pi??? do oka.
> Do tego wymy?lono ju? inne narz?dzia o kt?rych wspomnia? ju? Micha? Moskal.

Rozmawialem o tym w sobote z kloczkiem . TO ma byc tylko frontend do
kolekcjonowania dokumentacji a potem mozna z nia robic wszystko...

> Trzy: To co chcia?by? zrobi? to (jak mniemam) kolejna strona www po prostu.
> To te? nie jest rozwi?zanie, webmaster?w mieli?my kilku, by?y strony
> w SSI, w php, a teraz chcesz php+sql. Tylko po co? Jest ju? koncepcja
> dojrzalsza, opracowana na podstawie dotychczas zebranych do?wiadcze?.

Nie chce robic kolejej strony tylko miejsce gdzie bedzie zebrana cala
dokumentacja ...

> Cztery: Pojawiasz si? znienacka, og?aszasz nagle ?e chcesz robi? doce.
> Sprawdzi?e? jaki jest stan obecny w temacie kt?rym chcesz si? zaj???
> Sprawdzi?e? czy kto? tego ju? nie robi?
> Pr?bowa?e? nawi?za? kontakt z lud?mi kt?rzy si? t? dzia?k? zajmuj??

A podobno w PLD kazdy robi to na co ma ochote :)
Na serio to rozmaiwalem z kloczkiem. Nie chce tez nikomu przeszkadzac
Fajnie jak ktos bedzie robil dokumentacje. Ja chce tylko pomoc ja
grupowac i dac innym do czytania/obrabiania etc...

> Tak wi?c: nie t?dy droga. Je?li chcesz co? po?ytecznego zrobi? to
> sugeruj?, przy??cz do pisania PLD-Guide, pom?? rozwija? skrypty do
> renderowania strony ?eby by?o ?adniej, funkcjonalniej itd.

OK. Nie widze problemu z tego co wiem to pldguide ma byc tym
czy bsd-handbook. Z mojej strony chetnie wezme na siebie
czesc pracy zwlaszcza tej literacko-edycyjnej...
> Rozumiem ?e masz du?o zapa?u. To super. Ale szkoda ten zapa? marnowa?
> robi?c po raz kolejny co? co ju? kto? robi? albo powielaj?c stare b??dy.

Dzieki za uwagi. DZieki nim moze rzeczywiscie uda sie zrobic cos
przydatnego dla wszystkich...
> Natomiast PLD-Guide ju? istnieje, dzia?a i potrzeba mu tylko r?k do pracy.

j.w.
> Rafa?
> p.s. No chyba ?e ca?a ta akcja jest inspirowan? przez Kloczka
> inicjatyw? maj?c? pogrzeba? PLD-Guide w imi? politycznych rozgrywek.
> Wtedy wog?le szkoda s??w...

Nie wiem, nie wnikam ....

gausus