dokumentacja

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 11 Cze 2002, 14:06:56 CEST

On Tue, Jun 11, 2002 at 12:57:32PM +0200, gausus w intersec.pl wrote:
> Witam

> To fajnie - tym mniej pracy mnei czeka -
> Chce wyjasnic ze zalezy mi tylko na zebraniu jak najwiekszej liczby
> dokumentow nt. pld . To co sie   z nimi potem stanie nie ma znaczenia.
> ozna z nich robic pdf'y, docbook'a czy nawet msworda :)
> Wazne zebty bylo co konwertowac...
Fakt, ale o wiele ważniejsza jest możliwość wyciągania wszelkich informacji
z dokumentacji. Tak więc duże znaczenie ma to, co się z tą dokumentacją
stanie.

Np.: DocBook dostarcza bardzo dużo istotnych informacji o dokumencie.
Dlatego chciałbym wiedzieć w jaki sposób będzie ta dokumentacja przechowywana
i jakie informacje zostaną usunięte lub o jakie informacje zostanie ona
wzbogacona.

[...]
> Rozmawialem o tym w sobote z kloczkiem . TO ma byc tylko frontend do
> kolekcjonowania dokumentacji a potem mozna z nia robic wszystko...
Czy aby napewno?

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>