dokumentacja

Wto, 11 Cze 2002, 17:12:02 CEST

On Tue, 11 Jun 2002, wrobell wrote:

> Przejrzyj listy w tym wątku.

Wybacz ale nic tam nie znalazłem i dlatego prosiłem Ciebie żebyś
wypunktował.

> Spójrz do naszego cvs-a.

I nie ma tam tego czego potrzebujemy. Ile razy można o tym pisać ?

> Coś mi się wydaje, że nie masz pojęcia po co narzędzia XML<->DB powstają.

Jasne. Piszesz to tak jakby konwersja drzewa w tablicę i na odwrót nie
była znana od epoki krzemu łupanego.

> Zakładam, że chcesz pozwolić na tworzenie dokumentów w dowolnym formacie.
> To jest błąd.

Zakładaj sobie co chcesz. Ja niczego nie zakładam (najwidoczniej jeszcze
tego niew zauważyłeś ze wciąż szukam rozwiażania).

> To nie chodzi o gołego XML-a, tylko DocBook-a. Chodzi o to, żeby dokumentacja
> zawierała odpowiednie informacje - DocBook to umożliwia.

Czekaj .. nie worzumiem. Co ma piernik do wiatraka ? "ala mo kota" mogę
zapisać tylko w docbooku ?
To co mogę zapisać w docbooku nie można wcicnać w bazę danych ?
Prosze operuj czymś więcej niż skrót myślowy bo to prowadzi prosto do
lasu.