dokumentacja

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 11 Cze 2002, 17:00:54 CEST

On Tue, Jun 11, 2002 at 04:48:09PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mozesz mi powiodzieć czego nie widze ? (konkretnie .. wypunktuj to)
Przejrzyj listy w tym wątku.

> Pokaż że się da.
Spójrz do naszego cvs-a.

> Co do łacznika xml<>baza danych to proponuje zapuścić poszukiwanie "xml
> database" na FM. Jesta tam całkiem sporo narżedzi do mapowanai XML<>DB
> więc nie mów mi że to nie ma sensu bo sens robienia czegoś takiego w
> przypadku czegoś co się zmienia widziało wiele innych osób do czasem dosć
> dalekich rozwiazań od konserwacja dokumentacji.
Coś mi się wydaje, że nie masz pojęcia po co narzędzia XML<->DB powstają.

> Bład jaki popełniasz wynika stad że chyba zakładasz że dokumet straci
> struktórę przekłądalna 1:1 do tego co może być w XML. Zapominasz także że
> chodzi o trzymanie potencjalnie *dodatkowych* informacji o statusie
> poszczególnych kawałków.
Zakładam, że chcesz pozwolić na tworzenie dokumentów w dowolnym formacie.
To jest błąd.

> Nie neguję XML czy też jakiś aspektów wynikajacych z yużywania XML jako
> platformy ale jednoscześnie chcę czegoś więcej niż tylko goła platforma.
To nie chodzi o gołego XML-a, tylko DocBook-a. Chodzi o to, żeby dokumentacja
zawierała odpowiednie informacje - DocBook to umożliwia.

    wrobell <wrobell w ite.pl>