dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 11 Cze 2002, 21:34:30 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Mozesz nie werbowac na PLD ludzi do innych projektow (tu: LDP) ? OK?

Tu udam że nie słyszałem, ok?

> Nie, zapal jest i cos do zrobienia (dokumentacja PLD) tez.
> I jak to bylo mowione na zlocie - liczy sie *tresc* a nie forma.

No i o to właśnie proszę: żeby się dołożyć do tworzenia treści
a nie rzeźbić jakieś cuda w php/sql/niewiadomoczym

> Przypominam tu sprawe opisu kernela, ktory zrobil dzimi - "pewna"
> grupa zamiast to poprzec i dyskutowac o tresci zaczela dzimiego potepiac
> ze pisze w "nieslusznym" formacie...

Nie żadna grupa, tylko ja go "potępiłem", rzeczywiście niesłusznie,
za co go przeprosiłem. Zresztą w całej sprawie nie chodziło
o niesłuszny format tylko o brak koordynacji z resztą zespołu
i mnożenie kolejnych bytów. Dokładnie o to o co teraz chodzi.

> Ale nie jest czescia PLD. Kropka.

A co jest częścią PLD? To co kloczek uzna?
Jeśli już tak bardzo boicie się serka, to co za problem wziąć
PLD-Guide, wyciąć serkową część i napisać na nowo (nie mam nic
przeciwko żebyś się tym zajął), przenieść PLD-Guide z powrotem do
cvs.pld i kropka. Ale po co do cholery wymyślać jakieś cuda wianki
na nowo?

Czytałem kloczka koncepcję z interfejsem www. To jest po prostu
beznadzieja! Pisanie doców w przeglądarce???
Kloczek wyobraza sobie ze jak bedzie klikalny interfejs www to
zaraz wiara ruszy klikać dokumentację, bo wcześniej to nie umieli
z cvsa i edytora korzystać. A figa. Również uważam że brak narzędzi
jest przeszkodą dla dokumentacji. Ale nie takich narzędzi trzeba.

Jeśli już, proszę bardzo: zrobić interfejs do updatów
wersji językowych PLD-Guide oparty o zmiany w drzewku xml
pozwalający w sposób automatyczny rozpoznawać że dodano/zmieniono
element w drzewku jednego dokumentu. Wystarczy na razie coś co będzie
mogło tylko kontrolować aktualność poszczególnych wersji.

> Nie politycznych, a formalnych.
> I patrzac na to co ostatnio Cezar na LN wyslal (aspekty prawne OS) wyglada
> na to ze z rzecami nie nalezacymi do projektu tzreba bardzo uwazac...

Nadal nie wiem kto decyduje co należy do projektu i na jakich zasadach.
Niemniej jest to dla mnie sprawa drugorzędna. Dla mnie istotne jest
by nie tworzyć bez sensu nowych bytów.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)