dokumentacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 13 Cze 2002, 14:47:10 CEST

On 11 Jun 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> A co jest częścią PLD? To co kloczek uzna?
> Jeśli już tak bardzo boicie się serka, to co za problem wziąć
> PLD-Guide, wyciąć serkową część i napisać na nowo (nie mam nic
> przeciwko żebyś się tym zajął), przenieść PLD-Guide z powrotem do
> cvs.pld i kropka. Ale po co do cholery wymyślać jakieś cuda wianki
> na nowo?
>
> Czytałem kloczka koncepcję z interfejsem www. To jest po prostu
> beznadzieja! Pisanie doców w przeglądarce???
> Kloczek wyobraza sobie ze jak bedzie klikalny interfejs www to
> zaraz wiara ruszy klikać dokumentację, bo wcześniej to nie umieli
> [...]

Ależ spokojnie - dokumentacja będzie tak jak dotychczas trzymana. Człowiek
ten interfejs i tak napisze, więc o co chodzi??? Ty będziesz pisał sobie
po staremu, ale większość ludzi, którym docbook będzie wisiał serdecznie
popisze sobie przez www. Co w tym złego? To tylko _dodatkowa_
funkcjonalność...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...