Dokumentacja przez www.

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 12 Cze 2002, 02:25:56 CEST

A jednak nie wytrzymałem...

On Tue, Jun 11, 2002 at 10:41:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> [...]
> znacznie) ale jedncześnie dość bliskie. Także nie jest mi znane nigdzie
> działajace rozwiązanie dokładnie pod to co potrzebujemy czyli i tak w
> mniejszym czy większym stopniu będzie wymagało to dopracowania. Wroobel
> twierdzi że można to oprzeć kokmpletnie o xml ale także nie ma gotowych
> choć dwuch stron z "hellow" i "word" wraz z potrzebnym zapleczem
> trzymajacym status tłumaczeń w pozostałych wersjach językowych. Ma za to
> mglistą świadomość że potencjalnie część kwestii da się to zrobić za
> pomocą xslt bez także posiadania gotowego do użycia zaplecza.
Gadasz bzdury. Żadne potencjalnie. _To_się_da_zrealizować_ i to o wiele
lepiej niż za pomocą jakiegoś mglistego combo php/sql.

> Jak na razie w czambół odrzucacie wszystko co nie jest oparte o wyłącznie
> XML bez skupiania się na ile ta pięć pasuje do mordy. To powoduje że nadal
> drepczemy w miescu.
Ty drepczesz w miejscu.
1. PLD Guide się ciągle rozwija - XML DocBook
2. FAQ ciągle się rozwija - XML DocBook

> [...]
> zaangażowaniem plan pracy powinien przynajmniej w szkielecie być możliwie
> spójny i przejrzysty (choć nie konicznie do ostaniego etalu kompletny).
> Owo rozwiązanie nie koniecznie musi wyłącznie opierać się o modyfikwanie
> zasobów poprzez http. Ważne jest żeby sformułwać założenia całości, a o
> tym jak na razie nie ani Ty ani wroobel nie macie chęci gadać.
>
> Czyli jak będzie ? Pogadamy merytorycznie o tym jak ma/może wyglądać
> system wspomagajacy zarządzanie i konserwacje dokumentacją czy zachęcanie
> do tego tematu będzie spływać jak po kaczce ? :)
Ani razu merytorycznie nie odniosłeś się do moich argumentów.

http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20408:200206:mdfnkcileefmflagedon
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20456:200206:efjljgmeeocidbbfihhg
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20459:200206:mdfnkcileefmflagedon
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20498:200206:mdfnkcileefmflagedon
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20510:200206:mdfnkcileefmflagedon

Natomiast moje pytania ciągle pozostają bez odpowiedzi.

http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20495:200206:mdfnkcileefmflagedon
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:20519:200206:mdfnkcileefmflagedon

[...]

> Do wszystkich: i tylko nie mówcie mi tylko że nie potraficie o tym w ten
> spsosób myśleć ;>
Już dawno zostało pomyślane: CVS+DocBook+YFE.

Tym razem już naprawdę EOT.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

YFE = Your Fuckin' Editor