i po zlocie - wypowiedz sie

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 12 Cze 2002, 13:53:56 CEST

Dnia Wed, 12 Jun 2002 13:37:33 +0200 (CEST)
Marzena Kamecka napisał(a):

>tia

Ja się piszę na kubek z logiem PLD oraz na koszulkę z logiem PLD. Co do
koszulki proponuję jakiegoś bocianka i napisik "PLD Linux" na piersi, a na
plecach duuuży bocian, albo średni bocian i jakiś zajefajny napis, nie wiem,
ma ktoś pomysł ? Albo jakieś projekty ?

Co do wektorowego bociana - ja przerabiałem logo z www.pld.org.pl programem
bodajże Corel Tracer czy jakoś tak i wyszło...całkiem dobrze, przynajmniej
na wydruku wygląda o niebo lepiej niż pikselowy, nawet anyaliasowany.

Można by zrobić projekt koszulki i w CVSie pliczek, gdzie by się chętni
wpisali i zaznaczyli, co chcą (kubek; koszulka(rozmiar koszulki).

BTW...jeśli w CVSie ktoś ma się dopisać to chyba znaczy, że developer z
niego jest no bo rw ma, więc może to na koszulce jakoś zaznaczyć, hę ? Żeby
kumplom ślinka ciekła ? ;DDDDD

United Developers of PLD Linux? ;> (mam koszulkę United Users of i tu duży
napiś pionowy LINUX, na plecach, ale koszulka już trochę znoszona ;> ) Albo
po prostu taka koszulka jak napisałem wcześniej, ale na piersi napis "PLD
Linux Team" etc. ? :DDDD

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!