i po zlocie - wypowiedz sie

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Śro, 12 Cze 2002, 14:41:33 CEST

On Wed, Jun 12, 2002 at 13:53:56 +0200, ZyTeK wrote:
> Ja się piszę na kubek z logiem PLD oraz na koszulkę z logiem PLD. Co do
> koszulki proponuję jakiegoś bocianka i napisik "PLD Linux" na piersi, a na
> plecach duuuży bocian, albo średni bocian i jakiś zajefajny napis, nie wiem,
> ma ktoś pomysł ? Albo jakieś projekty ?
Duzego bociana na plecach lepiej sobie darowac. Zbyt agresywna
kampania reklamowa ;)
Co do napisu, to moze "PLD - connecting opers" ;>

> Co do wektorowego bociana - ja przerabiałem logo z www.pld.org.pl programem
> bodajże Corel Tracer czy jakoś tak i wyszło...całkiem dobrze, przynajmniej
> na wydruku wygląda o niebo lepiej niż pikselowy, nawet anyaliasowany.
Masz to moze gdzies wystawione?

> Można by zrobić projekt koszulki i w CVSie pliczek, gdzie by się chętni
> wpisali i zaznaczyli, co chcą (kubek; koszulka(rozmiar koszulki).
>
> BTW...jeśli w CVSie ktoś ma się dopisać to chyba znaczy, że developer z
> niego jest no bo rw ma, więc może to na koszulce jakoś zaznaczyć, hę ? Żeby
> kumplom ślinka ciekła ? ;DDDDD
Zbierajac zapisy poprzez CVS automagicznie ograniczasz liczbe
odbiorcow do developerow PLD.

> United Developers of PLD Linux? ;> (mam koszulkę United Users of i tu duży
> napiś pionowy LINUX, na plecach, ale koszulka już trochę znoszona ;> ) Albo
> po prostu taka koszulka jak napisałem wcześniej, ale na piersi napis "PLD
> Linux Team" etc. ? :DDDD
"PLD Hackers"
"PLD - What do you want to compile today?"
"Born to create PLD"
"PLD - PLD Linux Developers"
"I luv Quake & PLD" (BTW, Quake2 segfolci...)
"Wanna hack some code?"
"Smile if you're PLD developer"
"Windows happens"
"Seen any SEGV?"
"All those bytes will be lost in time, like tears in the rain. Time to
make backup."
...itp.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?