i po zlocie - wypowiedz sie

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 12 Cze 2002, 13:57:30 CEST

On Wed, Jun 12, 2002 at 01:05:05PM +0200, Marzena Kamecka wrote:
> zloty byly wykladowe - tzn, byly na nich wyklady  czyli z gory zaplanowany
> czas, 3 zlot mial innowacje typu zero wykladow a jedynie dyskusje na
> tematy Was interesujace.
Może ja dziwny jestem, ale ja wolę jak są jakieś wykłady, czy coś w tym
stylu. Np. JWGL mi się podobał. Na pierwszym zlocie byłem może z godzinę
(jak kloczek o czymś opowiadał), na drugim chyba z 15 minut ale wydaje
mi się że te wykłady nie były złe. Zresztą na spotkaniach PLUGa też było
OK. Może wykład to nienajlepsze słowo, bo często przy tym wywiązuje się
zażarta dyskusja ;) ale wiadomo o co chodzi. W każdym razie chciałbym,
żeby w miarę możliwości coś zorganizować. Gdyby mi laptopa nie zajęto,
to pewnie bym bardzo szybko uciekł ;)

Jak by lepszą pogodę udało się załatwić to też byłoby super, bo bym
sobie z chęcią posiedział w jakimś ogródku na Mokotowskich ;)

> Chce byscie sie wypowiedzieli zanim nie ma nic na stronach, tutaj,
> powiedzcie co bylo zle na tym zlocie co bylo dobrze, co trzeba zminic,
Jak już wszyscy czepiają się kubeczków to ja też ;) Bardzo mi się podoba
to co na nich jest, ale byłoby jeszcze lepiej jak by było z dwóch stron,
bo tak to jest trochę łyso ;)

> moze w koncu zmienic organizatora ?:))) Co chcecie zmienic piszcie tu, tak
Eeee.... no coś ty? :->
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--