i po zlocie - wypowiedz sie

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 12 Cze 2002, 14:09:54 CEST

On Wed, 12 Jun 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Może ja dziwny jestem, ale ja wolę jak są jakieś wykłady, czy coś w tym
> stylu. Np. JWGL mi się podobał. Na pierwszym zlocie byłem może z godzinę
> (jak kloczek o czymś opowiadał), na drugim chyba z 15 minut ale wydaje
> mi się że te wykłady nie były złe. Zresztą na spotkaniach PLUGa też było
> OK. Może wykład to nienajlepsze słowo, bo często przy tym wywiązuje się
> zażarta dyskusja ;) ale wiadomo o co chodzi. W każdym razie chciałbym,
> żeby w miarę możliwości coś zorganizować. Gdyby mi laptopa nie zajęto,
> to pewnie bym bardzo szybko uciekł ;)

oki nie musi sie to kazdemu podobac. Bylo jak bylo, to byl Wasz wybor na
takieywglad zlotu czy pelna spontanicznosc. Kwzdy ma prawo do swego zdania
wiec i to uszanowalam :) Mnie tam wsio radno.

> Jak by lepszą pogodę udało się załatwić to też byłoby super, bo bym
> sobie z chęcią posiedział w jakimś ogródku na Mokotowskich ;)

wiesz gdybym wiedziala ze bedzie taka pogoda to bym wolala zlot przelozyc
:)

> Jak już wszyscy czepiają się kubeczków to ja też ;) Bardzo mi się podoba
> to co na nich jest, ale byłoby jeszcze lepiej jak by było z dwóch stron,
> bo tak to jest trochę łyso ;)

Wiesz, to nie robilam te kubeczki :) One sa od poczatku do konca robione w
innej firmie wlacznei z ich wygladem, zero w tym naszej pracy.

Teraz czas na kubeczki z logiem PLD :)

Z pozdrowionkami

Skobi