php 4.1.2 vs. 4.2.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 12 Cze 2002, 14:35:45 CEST

On Wed, Jun 12, 2002 at 02:18:07PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> W drzewku podstawowym jest php 4.1.2 (poprawiona jes tjuz zależność od
> bibliotek imap-a), a w test jest nowa dość znacznie rozbudowana o kilka
> dalszych kawałkówwersja 4.2.1.

Jeszcze próbuję coś zrobić, żeby oprócz php.ini był wczytywany
php-${SAPI}.ini[1] - ale na razie kończy się to segfaultem, więc nie
wrzucam "poprawki".

[1] żeby np. wpisać różne session.savepath dla apache i cgi;
albo inne listy modułów rozszerzeń (to na przyszłość)

> Osobiści w razie gdyby wyszło że
> przeniesienie 4.2.1 do podstawowego drzeka nie wiązałoby się z jakimś
> ryzykiem mam pzreciw tej wersji to ze phoenix który jest potzrebny do
> budowy zdaje się modułu od sesji (albo coś w okolicah)

msession.so - to nie to samo co session

> buduje się tylko na
> x86. Czyli, że 4.2.1 jest w tej chwili tylko na właśnie x86.

msession jest wyłączane na !ix86.
Przecież php 4.2.1 zbudowało się na ppc i sparcu.

> Wczoraj pzred wyjściem zaglądałm na stronę tej biblioteki i widziałem że
> jest nowsza wersja (moze juz usuneli wstawki w asm które blokowały
> portowanie ?).

Zajrzeć można...

--
Jakub Bogusz