php 4.1.2 vs. 4.2.1

Śro, 12 Cze 2002, 14:18:07 CEST

W drzewku podstawowym jest php 4.1.2 (poprawiona jes tjuz zależność od
bibliotek imap-a), a w test jest nowa dość znacznie rozbudowana o kilka
dalszych kawałkówwersja 4.2.1. Osobiści w razie gdyby wyszło że
przeniesienie 4.2.1 do podstawowego drzeka nie wiązałoby się z jakimś
ryzykiem mam pzreciw tej wersji to ze phoenix który jest potzrebny do
budowy zdaje się modułu od sesji (albo coś w okolicah) buduje się tylko na
x86. Czyli, że 4.2.1 jest w tej chwili tylko na właśnie x86.
Wczoraj pzred wyjściem zaglądałm na stronę tej biblioteki i widziałem że
jest nowsza wersja (moze juz usuneli wstawki w asm które blokowały
portowanie ?).

Tak czy inaczej na pewno wiadomo że 4.1.2 będzie a to czy będzie 4.2.1
stoi jeszcze pod znakiem zapytania. Prośba o przyjrzenie się blizsze tej
wrsji.