KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie)

Wojciech Babicz wojciech.babicz w trustnet.pl
Czw, 13 Cze 2002, 00:08:14 CEST

Witam,

co prawda fachowym developerem nie jestem, ale czytam sobie listy PLD
od jakiś paru miesięcy ...

i ... robię koszulki :-)

Propozycja: mogę zrobić koszulki w stylu jak są aktualnie na:
http://sklep.linuxindex.pl/

projekty (moje, na podstawie uwag z listy) są na stronie:
http://www.linuxindex.pl/PLD/

wejdźcie, OCEŃCIE.
mogę zrobić każdą ilość (nawet małą).

cena będzie niższa dla osób, które powałają się na listę pld-devel,
ale w zamian chciałbym mieć możliwość "legalnego" sprzedawania
koszulek w sklepie (adres jak wyżej).
W sklepie byłyby trochę droższe. Myślę, że to uczciwa propozycja ?

koszulki mogą być DOBREJ jakości (gramtura 155), lub firmowe Fruit OF the Loom
(bardzo dobrej jakości, gramatura 190)
Polecam te drugie, szczególnie do haftu.

cena aktualnie jest skalkulowana dla małej ilosci, będzie się zmieniać
(w dół) w zależnosci od zainteresowania (ankieta na stronie) - chodzi
głównie o rozłożenie kosztów zrobienia sita na większą ilość sztuk.

Wojtek Babicz