Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie)

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 04:11:27 CEST

Witaj Wojciech,
Dnia 13 czerwca 2002, o 00:08 napisałeś:

> wejdźcie, OCEŃCIE.
> mogę zrobić każdą ilość (nawet małą).

Erm ;) Teksty mi się niebałdzo :-) Mało śmieszne/agresywne :-)

Mi się śni taka:

Logo: http://www.pld-linux.org/pld-powered-mucha.png

Sorki dla wszystkich fanatyków naszego bociana (moja matka stwierdziła
że bardzo ładna ta czapla ;-)) ale jest zbyt mało agresywny na
koszulkę ;)

A co do tekstu - mi by się podobał:

Jeżeli  chcesz  pomóc  to  rób  tylko  tyle ile możesz. Robienie cudów
pozostaw innym. Kloczek.

--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]