Odczepcie się! (Było: Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie))

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 10:46:58 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Filip Kaliński wrote:

> Miło by było, gdyby na pld-discuss zrobił się więkdzy ruch, bo na razie:
>
> 55 subscribers, 8 messages, 2 months of active discussion
>                                         ^^^^^^
> czyli nie jest to zbyt aktywna grupa, mimo, że gdyby przenieść tam kubki,
> koszulki i tematy polityczne to mogło by już przrosnąć pld-devel...
>
> Popieram więc propozycję ożywienia dyskusji na wyżej wymienionej liście.

Filip i Orzech, jezeli jestescie w stanie mnie zapewnic ze na discus
conajmniej tyle samo ludzi odpowie co tu to nie ma sprawy, jezeli nie to
sami zalatwiajcie kubki bo ja nie mam sily, ochoty i mam to w dalekim
powazaniu by chodzic za kazdym i prosic sie czy zechce kubek bo moze uda
zalatwic sie taniej. Oprocz PLD mam na glowie dwoje studiow, prace, sesje
egzaminacyjna ktora zaniedbalam organizujac zlot i duzo wiecej.

Z pozdrowieniami

Skobi