Odczepcie się! (Było: Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie))

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 10:51:10 CEST

Sebek probowal sie na nia zapisac ale odbilo mu maila ze nie ma takiego
adresu, wiec wesolych swiat z kubkami i koszulkami :) Pan Orzechowski sie
teraz tym zajmie bo mnie to zaczyna nudzic, odyslanie ludzi w kosmos.

Skobi