xlockmore.spec

Czw, 13 Cze 2002, 11:18:57 CEST

On 13 Jun 2002, Tomasz Witek wrote:

> Problem jest taki dosc dziwny.
>
> Do bydowania nie potrzebuje freetype1-devel jak widac ze
> speca bo ktos zakomentowal. Jednak dopoki nie zostanie
> wywalone z builderow do dzialania bedzie potrzebowal
> freetype1. Wiec, albo wywalamy freetype1-devel z builderow albo dodajemy
> w require freetype. Mozna jeszcze sprobowac paczowac na
> nieuzywanie freetype1 ale bez sensu, co to szkodzi ?
>
> Na systemi gdzie nie ma freetype1 buduje sie porawnie i nie potrzebuje
> libttf.so.

Generalnie podejście do takie rzeczy nie powinny byż zalezne od środowiska
tylko od tego co jest wołane w %build czy poprawiane jakimś patchem.
Dokładnie tak jak przed chwilą poprawiałem w mysql żeby nie linkował się z
libnsl.
Moznaby tak zrobić jak proponujesz o ile freetype1 nie byłoby potrzebne do
budowanai przez jakikolwiek innyc pakiet (a tak nie jest jeszcze).

Naprawdę jest tylko róznica w tym że binarka jest linkowana z ft1 bąć nie ?