xlockmore.spec

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 13 Cze 2002, 12:27:16 CEST

W liście z czw, 13-06-2002, godz. 11:18, Tomasz Kłoczko pisze:

> Generalnie podejście do takie rzeczy nie powinny byż zalezne od środowiska
> tylko od tego co jest wołane w %build czy poprawiane jakimś patchem.
> Dokładnie tak jak przed chwilą poprawiałem w mysql żeby nie linkował się z
> libnsl.
> Moznaby tak zrobić jak proponujesz o ile freetype1 nie byłoby potrzebne do
> budowanai przez jakikolwiek innyc pakiet (a tak nie jest jeszcze).
>
> Naprawdę jest tylko róznica w tym że binarka jest linkowana z ft1 bąć nie ?

Tylko, dalej nie wiem jak powinno byc, nie bardzo mozna odjsc od
freetype1 to czemu z tego nie skozysac, chooc z drugiej strony
nie wiem czy do dzialanie nie wymaga wtedy zaladowania modulu w xach.

Jak dla mnie wsyzstko jedo czy ma bc czy nie.

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'