(PLD 1.0) - 1[kolejny dzień]

Czw, 13 Cze 2002, 16:17:31 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Blues wrote:

> Jak to nie są?
> Jeden z patchy rel. 2 to poprawia....
> ten ticket jest do zamknięcia...

Ano. Poprioawiony pakiet jest w /test tylko chciałem to zlikwidować po
przeniesieniu .. co obecnie nei jest mozliwe do wykonania.

Na mirrorach powinny być mozilla, galeon i light. Prośba w azie czego
o uwagi osób ktrym pzredtem coś w popzrednicjh wersjach nie działało i/lub
od osób którym w nowej wersji coś pzrestało działać.