SPECS: gg.spec 1.56->1.57 [tiwek]

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 13 Cze 2002, 17:36:15 CEST

On Thursday 13 June 2002 09:12, Tomasz Witek wrote:
> W takim ukladzie proponuje nieumieszczac ktoregos w 1.0
> Chyba ze ktos przepisze rozkodowywanie hasła, patch bedzie
> mial kilka linijek. I najlepiej jeszcze pole statusu,
> bo jest super, mialem wielka radoche jak to zobaczyem.

Robisz problemy, gdzie ich nie ma. Sam mogłeś bez problemu wyciągnąć tego
patcha, a nie musiał Wojtek tego robić. Diff na prawdę nie jest trudny w
obsłudze.

> Nie rozumiem co moze Ci nie dzialac, jesli ja wczoraj zainstalowalem
> sobie calutki nowy ra. mam tylko dwie rzeczy z ra-test (php i sambe)
> wiec nie wiem co moze Ci nie dzialac. Jak masz zaparane srodowisko jak
> ja ostatnio to tez tak mialem. Naciskanie na lupe daje segfaulta
> i na to nie potrafie nic poradzic.

Działało, nie działa. Nie ma tu nic do rozumienia. Ani do środowiska (na
wszelki wypadek powtórzę: *działało*). Jak będę miał czas to to upoluję.