SPECS: gg.spec 1.56->1.57 [tiwek]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 14 Cze 2002, 08:43:25 CEST

W liście z czw, 13-06-2002, godz. 17:36, Mariusz Mazur pisze:

> Robisz problemy, gdzie ich nie ma. Sam mogłeś bez problemu wyciągnąć tego
> patcha, a nie musiał Wojtek tego robić. Diff na prawdę nie jest trudny w
> obsłudze.

Mogłem ,ale nie miałen a to w tej chwili czasu. Musiałbym sie sporo
naszukać w ich cvsie, zeby to znalezc bo to zmienilo sie jakis czas
temu, a od tamtej pory zmian było dużo. Teraz czytam ich commit listę
i będe na bierząco :)

> Działało, nie działa. Nie ma tu nic do rozumienia. Ani do środowiska (na
> wszelki wypadek powtórzę: *działało*). Jak będę miał czas to to upoluję.

W tym snapshocie doszło tylko kilka janych rzeczy. Polecam osoby
uzywające. cvs -r DEVEL gg.spec

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'