ROX

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 15 Cze 2002, 19:37:39 CEST

Dnia 15 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Golawski napisał(a):

> Ja właściwie używam roxa 1.3.1, ale wcześniej gdy używałem 1.2x to nigdy
> nie miałem takich problemów. Może spróbuj skompilować wersję 1.3.1 (jest w
> branchu DEVEL).

Skompilowałem to z brancha DEVEL, pakiecik się utworzył zainstalował ale
przy uruchomieniu:
#v+
[jojoro w pa66 jojoro]$ rox
/home/users/jojoro/Choices/ROX-Filer/Options:1: error: Start tag expected, '<' not found
toolbar_type = 1
^

** ERROR **: Gdkxft requires gtk+ version 1.2 - this appears to be 2.0
aborting...
Przerwane
#v-

I nie wiem o co chodzi.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Tajemnicą powodzenia jest szczerość. Jeżeli potrafisz ją udawać, sukces
masz zapewniony.