ROX

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Sob, 15 Cze 2002, 20:02:50 CEST

On sob, cze 15, 2002 at 05:37:39 +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Skompilowałem to z brancha DEVEL, pakiecik się utworzył zainstalował ale
> przy uruchomieniu:
> #v+
> [jojoro w pa66 jojoro]$ rox
> /home/users/jojoro/Choices/ROX-Filer/Options:1: error: Start tag expected, '<' not found
> toolbar_type = 1
> ^
To pojawia się dlatego, że w wersji 1.3.x zmienił się plik konfiguracyjny.
Teraz jest w xmlu. To nie jest problemem, bo gdyby rox uruchomił się
poprawnie, plik konfiguracyjny zostałby przerobiony automatycznie.

> ** ERROR **: Gdkxft requires gtk+ version 1.2 - this appears to be 2.0
> aborting...
> Przerwane
To jest przyczyną błędu. Rox wymaga gtk+2, a gdkxft wersji 1.2x. Ale tyle
to można wyczytać z komunikatu :). Może spróbuj jakoś zablokować gdkxft
dla roxa, lub napisz do autora.

--