ROX

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 15 Cze 2002, 23:19:08 CEST

Dnia 15 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Golawski napisał(a):

> O tym blokowaniu to tylko tak strzelałem sam nie wiem jak to zrobić :)

A ja już wiem:

LD_PRELOAD="" rox

Brak antyaliasingu, ale rox działa.

> Inna sprawa, to to nie jest chyba wina roxa. To musi być coś na lini
> gtk+2->gdkxft. Ale nie jestem pewien, raczej ktoś inny powinien się
> wypowiedzieć.

Tak mi się właśnie wydaje.

> Ja Ci raczej w tym nie pomogę. Sam nie używam gdkxft i rox śmiga mi bez
> problemów, choć przyznam, że trochę dziwne podejście mają jego autorzy.
> Rox jest po prostu niestandardowy, dlatego czasem może sprawiać kłopoty :)

No.. ciekawe jak to mi sie będzie sprawować z windowmakerem ;)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Nie kradnij! Władza nie znosi konkurencji.