ROX

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Sob, 15 Cze 2002, 22:54:24 CEST

On sob, cze 15, 2002 at 08:36:11 +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> A w jaki sposób? Jest taka możliwość? To chyba trzeba na etapie
> kompilacji, bo gdy tymczasowo usuwam libgdxft to rox też sie nie
> uruchamia (bo brakuje mu tej biblioteki).
O tym blokowaniu to tylko tak strzelałem sam nie wiem jak to zrobić :)
Inna sprawa, to to nie jest chyba wina roxa. To musi być coś na lini
gtk+2->gdkxft. Ale nie jestem pewien, raczej ktoś inny powinien się
wypowiedzieć.

> Raczej nie napiszę... to moje pierwsze spotkanie z rox. I już mi się nie
> podoba... słyszałem że taki mały, konfigurowalny, szybki...
Bo taki jest na prawdę :)

> a tu taki klops :(
Ja Ci raczej w tym nie pomogę. Sam nie używam gdkxft i rox śmiga mi bez
problemów, choć przyznam, że trochę dziwne podejście mają jego autorzy.
Rox jest po prostu niestandardowy, dlatego czasem może sprawiać kłopoty :)

--