katalogi dla manów w FHS

Pon, 17 Cze 2002, 13:41:21 CEST

> Niestety %ghost dla katalogów ze zlokalizowanymi manami to nie jest
> najlepszy pomysł - rpm -V FHS zwraca duuużo brakujących plików.
> Ponadto przy upgrade (zwykłym lub tej samej wersji z --force) nie są
> poprawiane np. błędne uprawnienia do katalogów (ale rpm -V FHS je
> wypisuje).
>
> Co do pierwszego - jest coś takiego jak missingok, ale to jest atrybut
> dla %config i łącznie z %ghost nie działa.
>
> Ma ktoś lepszy pomysł niż wycięcie tego %ghost (i trzymanie potencjalnie
> kilkudziesięciu czy ponad stu pustych katalogów)?

Mozna dodac katalogi do wszystkich pakietow zawierajacych many.
Beda wtedy nalezec do wielu pakietow, ale przy identycznych atrybutach nie
powinno to miec najmniejszego znaczenia.
Tyle, ze nie jestem przekonany, ze to jest "lepszy pomysl" :(

Mozna tez sprobowac zrobic wsparcie dla missingok dla %ghost do rpm-a
(lub kazac mu po prostu ignorowac %ghost - nie wiem, co prostsze), ale
tez nie jestem przekonany, ze to jest "lepszy pomysl"...

Any comments ?

BTW, powyzszy temat dotyczy rowniez katalogow w /usr{/,/X11R6/}share/locale/

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk