katalogi dla manó

Pon, 17 Cze 2002, 16:04:43 CEST

> rpm na to pozwala, poldek też (podając "shrdir" przy --verify-fileconflicts
> -v), ale apt chyba nie lubi.
> Lepiej unikać takich sytuacji.

Czasami trodno. Np. katalog uzywany przez 2 pakiety nie majace ze soba nic
wiecej wspolnego.

> To może być, ale nie rozwiązuje poprawiania uprawnień przy upgrade.

skrypt %post ?

> Znaczy ignorować nie istnienie plików oznaczonych %ghost?
> Tak sobie, bo to zmienia standardowe zachowanie rpm-a - może się okazać,
> ze w jakimś przypadku brak pliku oznaczonego %ghost jest błędem.
>

> Najbliższe temu o co chodzi wydaje się być %config(missingok), ale
> przy instalacji tworzy katalogi.
> lącznie z %ghost nie działa - jest ignorowane.

Zmienic dzialanie rpm-a w tym miejscu ? (nie ignorowac %ghost przy
%config(missingok) )
Czy %config nie kloci sie z %lang ?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk