ess1688

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 18 Cze 2002, 21:09:17 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, Blues wrote:

> A to bardzo możliwe.
> Na moim Aurealu na 2.4.18 mam rwący się lekko dźwięk, a skoro ide jest
> backportem....

Tak, ide jest backportem, ale chcial bym zauwazyc ze nie kompletnym.
Backportem mozna tutaj nazwac sam sterownik z katalogow drivers/block i
drivers/ide/.
Zostalo to specjalnie zmodyfikowane na podsystem PCI dla jajek 2.2, a
chcial bym zauwazyc, ze linie 2.4 mają juz zupelnie inną, odmienną
koncepję PCI niz 2.2

 > Wcześniej tego nie było na wcześniejszych 2.4 (~2.4.7) >
>
> Super rada... gdyby Aureal był w alsie....
> Niestety nigdy nie będzie...

hmm, a to tego nie wiedzialem ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)