i tak to olejecie ale chce mieć czyste sumienie...

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Wto, 18 Cze 2002, 17:06:03 CEST

Cześć.

Nie   wiem   po   co  się  produkuje,  i  tak  pewnie  zmarnuje  tylko
niepotrzebnie klawiaturę...

- instalacja base wg. niego ma 50MB, de facto trzeba ~100-110MB, więc jak
głupi siedziałem dzisiaj najpierw półtorej godziny instalowałem over
net aby później zobaczyć "something went bed"... i no space left on
device;
- instalacja miniiso - czy poza http://dev.null.pl/ istnieje
gdziekolwiek nowsze jakiekolwiek takowe iso? Jeżeli nie to ja bym tą
liste pakietów wsadził jako base i miniiso wy,...walił bo mini zajmuje
112 MB więc różnica jest niewielka a funkcjonalność (poprzez apta i
poldka by default) rośnie wg. mnie pięciokrotnie. Dodatkowo nie będę
jak głupi szukał tego miniiso...
- instalacja na RAID - fajnie że ktoś napisał coś, czego nikt nie umie
obsługiwać. Czy PLD ma do jasnej ciasnej support do instalacji na
programowym raidzie, ale tak aby rootfs (a generalnie wszystko) był
na raid? Jeżeli nie ma supportu do czego służy partycja raid w
instalatorze?

Do Ra powinien być dopisek - "tylko dla jasnowidzów"

--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]