gadzety PLD :>

Wto, 18 Cze 2002, 22:31:09 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, Michal Margula wrote:

> Czyli musiałbym oddać 10% wypłaty, bo PLD instaluję na serwerze, który jest
> u mnie w pracy, który to ja administruje i dzięki temu zarabiam? ;]
>
> A mój szef ma płacić od każdego klienta 10%, któremu udostępnia internet za
> pomocą serwera na PLD?

Wogóle co do loga PLD to wychodzi że trzeba będzie załatwić formalnie
sprawę z kevinem żeby była podkładaka że udostępnił logo na konkretnych
zasadach. Chodzi o to że zaczynają się zgłaszać ludkowie którzy chcą
korzystać z tego logo nieco bardziej oficjalnie jak najbardziej w myśl
zasad jakie są dla nas są zupełnie jasne ale status tego zasobu nie jest
dla nich _formalne_ jasny (czytaj nie ma na to kwitu że kevin udostępnił
swoje dzięło na konkrtnych zasadach).

Chodzi o to że właścicielem i osobą której przysługują wszelkie parwa i
honory wynikajace z ustawy o ochronie praw autorskich powinny dalej być
przy kevinie, bo pozbywać się ich wcale nie musi i bynajmniej nie powinien
o ile udostępni nam ten zasób na zasadach identycznych na jakich można
korzystać z loga Debiana (o czym wiadomo ogólnie że tak jest ale cała
umowa jest kompletnie na gembe :).

Trzeba się jeszcze skonsultować co do tego jak to formalnie załatwić
(Cezar pomógłbyś wywiedzieć się w które drzwi i przez jakie papiery należy
kopać ? :).

W razie czego jakby trzeba było na jakąś łap^Wzapłatę dla jakiegoś
notariusza czy coś koło tego to chętnie wyłoże z własnej kieszeni ale żeby
przynajmniej i ta sprawa była już załatwiona, i formalnie przejrzysta dla
każdego zainteresowanego.