gadzety PLD :>

Tomasz Slowinski czarny w sojusz.org
Śro, 19 Cze 2002, 23:31:46 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
panowie powiem jedno saczego sam doswiadczylem firmie latwiej jest
zasponsorowac jakis sprzent niz dac pieniadze postawcie sie na miejscu
takiego kogoskto mial byc dac wam pieniadze na cos czego tak naprawde nie
zna... to tak jak byscie przekazali pieniadze na jakis cel charytatywny
nie wiedzac dla kgogo te pieniadze i do czego. Trzeba przyjac punkt
widzenia taki, ze nie kazdy musi sie na tym znacz i podziwiac czy tez czuc
wielka potrzebe dofinansowania.