Jajko 2.2 i bttv

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Wto, 18 Cze 2002, 23:05:30 CEST

Dnia Tue, Jun 18, 2002 at 08:58:38PM +0200, Krzysiek Taraszka napisał:
> W jądrze 2.2.20-18 i 2.2.21-0.9 jako sterownik bttv mamy driver w wersji
> 0.7.60.

> Nie wiem jak to wyglada w 2.4.
Na pewno jest nowsza wersja, ale jaki ma numerek to nie wiem.

> No raczej juz nie .. nie chce rozgrzebywać starych zamknietych stabilnych
> patchy.
OK. W sumie masz rację.

> Hmm, czy sie pojawi ? napewno tak, bo najnowszy driver to cos chyba
Fajnie że kiedyś będzie.

> Pojawi sie, ale juz nie na granicy PLD-1.0. Jesli bedziesz chcial, po
> uporaniu sie z tym co mam teraz w kernel_TODO/ jestem w stanie przygotowac
> ci dystrybucyjną pacze z najnowszym bttv.
Jak byś miał chwilkę czasu to bardzo bym prosił

> Jak narazie pozostaje ci przebudowanie vanioliowego kernela 2.2 z recznym
> nalozeniem latki bttv-0.7.88.tar.bz2
I tak teraz zrobię.

PS. Na jajku 2.4 to lirc'a korzystałem z modułu lirc-gpio. Czy brak tego
modułu dla jądra 2.2 jest zwykłym przeoczeniem, czy może dla tego
kernela to będzie jakiś inny moduł (a jeżeli inny to jaki?). Pytam bo
nie uruchamiałem jeszcze lirca na kerenelu z serii 2.2 i nie wiem czy to
się czymś różni.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl