Jajko 2.2 i bttv

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 18 Cze 2002, 20:58:38 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, Jarosław Kruk wrote:

>  Jak wyglada w jajku z serii 2.2 obsługa bttv.

W jądrze 2.2.20-18 i 2.2.21-0.9 jako sterownik bttv mamy driver w wersji
0.7.60.
Nie wiem jak to wyglada w 2.4.

> Czy jest jakaś szansa na to aby driver dla bttv obsługiwał te same karty
> co w jądrze 2.4.

No raczej juz nie .. nie chce rozgrzebywać starych zamknietych stabilnych
patchy.

> Czy istnieje odpowiedni patch dla jądra 2.2 i jeżeli tak czy jest
> szansa aby pojawił się w jajku dystrybucyjnym. Kiedyś jak nie było
> jeszcze jaja 2.4 to udało mi się uruchomić tę kartę na jajku 2.2 z
> dźwiękiem ale nie działało wtedy radio, ale ja chcę mieć radio i jeszcze
> móc je słyszeć :-).

Hmm, czy sie pojawi ? napewno tak, bo najnowszy driver to cos chyba
bttv-0.7.88 czy cos w tych okolicach.
Pojawi sie, ale juz nie na granicy PLD-1.0. Jesli bedziesz chcial, po
uporaniu sie z tym co mam teraz w kernel_TODO/ jestem w stanie przygotowac
ci dystrybucyjną pacze z najnowszym bttv.
Jak narazie pozostaje ci przebudowanie vanioliowego kernela 2.2 z recznym
nalozeniem latki bttv-0.7.88.tar.bz2

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)