Pa pa (było: Re: SPECS: rpm.spec 1.326->1.327 [mmazur])

Filip Kaliński filon w pld.org.pl
Wto, 18 Cze 2002, 23:39:27 CEST

On day Tue, Jun 18, 2002 at 09:19:40PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote what follows:

> Nie, poprostu w tym patchu jest blad, a ze autor patcha
> cos jest nieobecny to trzeba go wyhashowac chwilowo.
> I blad nie jest tylko na ppc, na axp tez byl, tylko zostal
> jakos poprawiony. Efekt jest taki, ze jak pakiet sklada
> sie ze zbyt duzej ilosci plikow to rpm sie wywala z SEGV.
> Wiec tak byc nie moze.
> To ze architektura ix86 jest tak niechlujna ze przyjmie
> wszystko (nawet pisanie "za miedza") to juz inna sprawa.
>
> Blues, chcesz zeby to wrocilo - przejrzyj wszystkie bufory
> czy sa prawidlowo alokowane. Jak chcesz - zglos sie do mnie
> [...]

Chętnie bym poprawił to, ale jutro rano wylatuję na 3.5 miesiąca do
USA (nie będę miał komputera) i niestety mi się nie uda...

W każdym razie pa pa wszystkim i udanych wakacji!

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>