SPECS: mozilla-Lang-PL.spec NONE->1.1 [adgor]

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 18 Cze 2002, 22:44:32 CEST

> Added files:
>       mozilla-Lang-PL.spec

> --- NEW FILE: mozilla-Lang-PL.spec ---
> Summary(pl):  Polskie pliki językowe dla Mozilli

Wspaniale! Dzięki adgor :) Długo czekałem na ten pakiet.

> Source1:      installed-chrome.txt.Lang-PL
Może lepiej zmienić na %{name}-installed-chrome.txt.Lang-PL
żeby się kojarzyło do czego ten plik jest, gdy sie zasoby cvsu
przeglada.

O ile dobrze pamiętam to na stronie mozillapl.sf.net jest też plik
Reg-PL.xpi dodający polskie wyszukiwarki do mozilli. IMO też warto to
tutaj wrzucić.

Jak już opracowałeś metodę paczkowania .xpi to proponuję żebyś odwiedził
www.mozdev.org/projects.html. jest tam masa ciekawych dodatków do
mozilli, które można wrzucić do PLD, np:
bannerblind (ukrywanie bannerów reklamowych)
easysearch (wyszukiwarki na pasku narzędzi - jak w galeonie)
optimoz (obsługa gestów)
uabar

i pare innych (jest nawet klient jabbera ;P)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Hiroszima 45; Czarnobyl 86; Windows 95...