SPECS: mozilla-Lang-PL.spec NONE->1.1 [adgor]

Wto, 18 Cze 2002, 23:53:08 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Wspaniale! Dzięki adgor :) Długo czekałem na ten pakiet.

> Może lepiej zmienić na %{name}-installed-chrome.txt.Lang-PL
> żeby się kojarzyło do czego ten plik jest, gdy sie zasoby cvsu
> przeglada.

Tu się powionna raczje znaleźć orginalna nazwa pliku w url-em skad się to
wzieło (tak jak to standardowo jest robione).

Wogóle te zasoby zamiast być wydzielanymi w osbny pakeit powinny sie
znalećś w mozilli. Poszczególne pliki powionny tylko dostać %lang(pl).